låångt inlägg !

fredags ; så tränade jag med 96 orna och innan var jag med jennie och lite så sen skrev jag att vi hade blivit bortbjudna på middag hos mammas kompis men det var ju så att mammas kompis och några till hade ordnat en överraskningsmiddag för min mamma eftersom hon fyller år på torsdag ;) men jesper och jag åt bara sen drog vi upp ..

lördags; så pluggade jag och plugga och plugga och sen hade jag match det gick bra första 15 minutrarna sen gick det åt helvete ;) menmen, det är inte helt omöjligt att ta dom nu har vi märkt ;) sen efter matchen så hände inte så jättemycket, gick och la mig ganska tidigt eftersom jag skulle spela med 96 orna idag ..

idag;  så hade vi samling 20 i 10 vi mötte ÅRSTA AIK, vi ledde ganska länge sen ledde dom med 1 boll typ hela tiden fast det slutade faktiskt lika :) hellre det än att förlora (a) men sen efter matchen så stannade jag kvar i hallen för att min brorsa skulle spela, men innan han spela så spelade F- 95 och dom vann sen spelade jespers lag fast han spelade inte den matchen, och sen så hade dom en match till och då spelade han dom vann ganska strot har jag för mig typ med 11 bollar kanske? kul match... hum,. inte direkt, men efter den matchen åkte jag hem satte mig vid datan sen pluggade jag sen så kollade jag tv sen pluggade jag igen sen duschade jag ch nu sitter jag här ;) 

hahahaha! ja , nu fick ni min helg i detaljer ;) 
intressant ?.. NEJ ! ;ö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0