HISSAR&DISSAR



- slask; behöver jag ens skriva något om det? usch på det säger jag bara ! 

- sega datorer; så sjukt irreterande när det tar typ 10 min att få upp en internet sida -.-'

- godis; vissa kanske jag tycker jag är sjuk när jag dissar godis,men vafan man blir bara tjock om man äter för mycket, det är inte så sjukt gott faktiskt




- ' alltförbud ' ; det har jag nu faktiskt, jag får inte äta godis,chips,popcorn,bullar, får inte dricka läsk osv ..man blir inte lika sockerberonde,man går inte upp i vikt, därför hissar jag det ;)

- handboll; vad skulle man inte göra utan den sporten, skulle fan inte leva annars, i love handboll that's just the way it is :)

- musik ; det är grymt när man kommer hem från skolan eller träning så sätter man på musik, eller innan match, det är så grymt ! HISSAR DET GRYMT MYCKET !

- frukt; är det ingen annan än jag som ÄLSKAR frukt? typ det godaste som finns ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0