juste !

glömde att berätta om igår och idag ;)

igår ; så hade dom träning så jag följde såklart med och efter det så åkte vi ju upp till eurostop & handla sen så gjorde vi inte så mycket sen så åt vi, sen drog vi och hyrde filmer, kommer inte ihåg vad dom heter men den 2 var roligast ellerhur matilda? ;O men i alla fall felicia somnade under 1 filmen och jennie typ precis när 2 filmen började så det var bara jag och matilda uppe, den var verkligen sjuuukt  rolig, kolla det var såhär en gubbe som var störd ( CP skadad ) ah och så var det en annan person som "pratade" med en annan så sa en av dom personerna att den ena var störd och då kom den där störda personen och ba "  its not nice to say reeeeetaaaard" så JÄVLA kul.. det kanske inte låter så kul men jag och matilda garva så jävla mycket ! men i alla fall matilda och jag gick och la oss på soffan typ halv 3 sen vaknar felicia kl 4 och frågar om vi inte kollade på film ;) lite efter men ah .. det var det !

idag; så vaknade vi runt 11 tiden och så tog vi det lungt tills klockan var 1 då så hade skånelas p- 96  match så vi drog och kollade på båda deras matcher , dom spelade mot bolton båda, & dom förlorade båda :/ men aja ,sen efte det så skjussade jennies mamma hem mig, matilda & jennie till jennie .. och så gjorde vi inte så mycket sen kom min pappa och hämtade mig -.- '

& ah, har ätit, tränat, sovit& kollat på tv sen jag kom hem och nu ska jag ut och kolla på tv igen, så vi hörs !


& bilder kommer imorgon när matilda har kommit hem ;)

Kommentarer
Postat av: bull (matilda)

hahah, emma de va fan as kul!!, bilderna ligger på din pea, strax:D <3

2009-11-08 @ 10:34:38
URL: http://sommarbbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0