JENNNIE ÄR BARA FÖR BÄST

Sitter nu framför datan , Emma har bett mig gästblogga . Hon håller på med mitt hår . Jag kan ju berätta lite om dagen . Vi börja 20 i tio , men vår mattelektion vara inställd så egentligen kunde vi ha sovit en timmer extra . menmen . Sen efter den stora " rasten " hade vi lunch & sen bild . so hade vi först på morgonen så vi skulle få längre mat rast . Tror jag iaf . Emma kan ta om det senare . Men what ever sen gick vi iaf på kina resturang . Riktigt gott . första gången för emma :o
Helt sjukt , men ja . Vi har tittat på "one tree hill" & natalie somna -.-
Men nu ska jag göra mig ordning för träning , vi hörs sen . PUSS JENNIE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0