jag får ryck !

på min mamma ! hon frågade mig hur länge kista hade öppet och ah, för att jag sa att jag behövde kläder, men sen ångrar hon sig -.-   ' har ryck på henne! -.- ' aja, får väl gå naken då .. ! okej jag har kläder men inte så jävla mycket, behöver NYA! och i veckan så hinner jag inte -.- '

måndag; tv
tisdag; skola&träning
onsdag; skola
torsdag;skola&träning
fredag; sova hos matilda
lördag; kanske kolla på matildas match(om hon spelar )
söndag; match själv !


på onsdag ska jag inte göra någonting, men tror ni inte att min mamma ska träna då eller? ;O -.-'
aja, ska inte skriva mer ointressanta saker !
hörs senare när jag är på bättre humör !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0