iam back .. !

snackar med jennie& typ matilda på msn, har faktiskt en liten rolig pratstund med jennie ;ö hahahah ! bara hon förstår och mer får ni inte veta om det ;ö men i alla fall spelade ju med 96 orna och med mitt lag efter det ! 96 orna förlorade vi och sen när jag spelade med mitt lag så var det jämt och sen när det är typ 5 sek kvar och det står 19-19 så får vi frikast fast det går om så är matchen slut & så blir det sånt där frikast som man måste stå stilla på och så lobbar elin in den ! kändes omöjligt men men ... JÄVLIGT tur, för målvakten var inte riktigt med ;ö men ah, så vi vann med en boll mot tumba, riktigt skönt ! sen så har jag inte gjort så mycket mer kollat på män som hatar kvinnor, rätt bra film faktiskt ! tror jag ska se fortsättningen snart :) men imorgon ska jag döma handboll, nervöst faktiskt eftersom det är första gången ... men vi hörs imorgon puss !


saknar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0