HÄR IGEN !

natalie och jennie gick precis hem till natalie för att hämta kläder, natta ska sova hos jennie ! :) kulkul ! men i alla fall så här sitter jag i jennies rum, jag orkade inte följa med för att jag tvättade mina vita byxor som jag i lera med, så smart som jag är ! men i alla fall, kom nyss hem från ica anna-karin skulle handla och på vägen hem så fick vi en hamburgare så snälla som anna- karin är, HAHHAHA !  men i alla fall ska kolla runt på lite bloggar och vänta tills dom här " snabba " ungarna kommer tillbaka, förvånar mig inte om dom kommer om någratimmar ;ö
men oxoxoxo  emma den här gången ;ö


dom här GALNA brudarna får anna-karin stå ut med ;ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0