gud vad tiden går fort ..

trodde inte klockan var så mycket, trodde den typ var 8 , halv 9 .. men så går det när man sitter vid datan, ska snart gå och sova, är ovanligt trött idag faktiskt ! och om min dag; min dag började med sovmorgon för att jag skulle till tandläkaren, det gick bra, tog bara avtryck och sånt, och HELA tandställningen är borta om 2 veckor .. ÄNTLIGEN ! ahmen sen när jag var kvar där så skulle jag ta tåget hem och det var försenat typ 3-4 minuter men sen så kom det och sen när vi var mellan upplandsväsby och rosersbergs så stannar tåget för att dom hade gjort ett växlingsfel och det stod ett tåg framför oss -.-' så där satt man i typ 15-20 minuter -.-' men sen så kom jag typ till lunch, och efter lunchen så hade vi engelska och spanka, och spanskan var jag tvungen att gå tidigare ifrån för att jag skulle till sjukgymnasten, ( fick skippa idrotten också ) men i alla fall, det gick faktiskt oväntat bra där ! behöver inte komma tillbaka om jag inte får ont igen :D HAPPY FACE ! men sen bar det åt till träningen, det var faktiskt kul :)det var ovanligt skönt att fysa också ;) men jag,anna och lollo tog det faktiskt ganska lungt efter, SKÖNT ! så kom jag hem vid kvart i 8 & har bara kollat på tv, ätit & nu sitter jag här ;) det var min stressiga dag ! men det var allt för moi, säger godnatt nu också !


HAHAH! förlåt alexander,men var bara tvungen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0