du gör så att jag ALLTID får ett leénde på läpparna

jahapp, inte skrivit på två dagar igen, fy på mig, nej jag skoja, jag bryr mig faktiskt inte om jag skriver eller inte jag har bloggen mest för att skriva av mig och så .. och det är jävligt skönt kan jag säga ! men idag var det ju skola som vanligt slutade 5 i 3 och då tog jag tåget med linus och joakim, sen när jag kom hem åt jag lite sen gick jag ut och hyrde film för att jag och pappa skulle kolla på film när han kom hem fast den var inte bra så vi gick ut och hyrde en till och den var GRYMT JÄVLA BRA ! kommer inte ihåg vad den heter riktigt och jag orkar inte kolla men jag skriver det senare ! det märks att vinter börjar komma, kallt som fan och ah! men vi hörs senare eller imorgon !


härlig bild !


( rubriken har ingenting med inlägget att göra )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0