JULAFTON

väntar på att mormor, morfar och moster ska komma nu .. firade ju jul med pappa och CO i morse, och av pappa fick jag; en ny plattång, laddare  t. högtalare,necesär, 500 kr, sverige-portugal (handboll), och säsong 3 av ONE TREE HILL och sen av min brorsa fick jag örhängen, och av pappas tjej så fick jag sesong 1&2 av ONE TREE HILL ! fan vad jag älskart ! HAHA :) men ah, nu får man vänta och se vad man får av mammsen också , eller juste har redan fått en julklapp av mamma och det var 500 kr .. så ah, redan nu är man 1000 kr rikare (:

HA EN TREVLIG JULAFTON !


JAG SAKNAR ..


Kommentarer
Postat av: päjther

God jul på dig emma! :) <333

2009-12-24 @ 22:11:15
URL: http://vandetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0