innebandy turneringen

gick ah, behöver jag ens prata om den? HAHAHAH !  men vi kom i alla fall till kvart ;ö & självklart så ska ju mitt brorsaslag vinna tror ni inte han kommer skryta lite mycket om det eller ? ;o men i alla fall efter turneringen så stack jennie och jag ner och handlade den sista julklappen till min brorsa ! sen så drog vi hem till henne och efter ett tag så drog vi till hennes pappa med hennes mamma & brorsa, BARA JENNIE SOM FÖRSTÅR !  men i alla fall imorgon blir det inte mycket uppdatering alls för då ska mitt underbara lag åka till knivsta och kolla på idol-erik sen så åker vi hem till jossan och byter julklappar med varandra typ(?) sen så käkar vi piizzzaa! =) & juste imorgon slutar vi skolan, lite efter men ändå skönt !


Kommentarer
Postat av: Bror Jesper

Kunde du inte ens tillägga att min klass vann hela fucking tuneringen?! :Ö

ÅH VI E A3 VI E A3 9AAAA!

9A3<3

2009-12-21 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0