IDOL FINAL IDAG JU !

har helt glömt bort det .. har inte följt idol, kollade bara på adution´s och jag föll för erik på dirketen, och han har varit min absoluta favorit sen början, och det känns som om att han kommer vinna idag.. fast calle är faktiskt också grymt bra, och jag gissade faktiskt på att det skulle vara två killar i finalen redan från början, & vem hade inte rätt? hahah! men i alla fall ska kolla på det idag eftersom det är final, ska bara ta det lugnt för att det är SM i helgen ;) riktigt NICE .juste, idag efter skolan så åkte jag,natta,jennie och felicia upp till eurostop för jennie skulle handla en julklapp till sin mamma anna-karin (:, tror anna-karin kommer bli riktigt nöjd faktiskt ! HAHAH!. men ska lyssna på musik nu sen TV =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0