fjärde advent

kom hem för inte så länge sen, just nu väntar jag på att det ska bli mat ! är sjuukt hungrig åt bara frukost idag .. men imorgon är det innebandy turnering i skolan och självklart ska jag vara med (: HAHAH ! =)  men ah tror jag ska gå ut och se om maten är klar snart ! eller juste, var jag i hallen idag kollade på p-95 & 94, båda lagen vann :) fast på 94;a matchen kollade jag inte så värst mycket, för jag fick låna pappas systemkamera och fotta lite med, så jag fottade lite, mycket svårare än jag trodde faktiskt ;o men vi KANSKE hörs senare ! (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du singel? konsigt i såna fall, för du e ju så söt :D<3

2009-12-21 @ 15:28:42
Postat av: emma

yes, jag är singel .. ;)

2009-12-22 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0