&

nu vill han att jag ska skriva någonting om han varje vecka , & självklart gör jag ju allting för min brorsa ! HAHAH ! och juste idag städade jag faktiskt hans rum, vet inte varför, fick bara något ryck för att han hade så stökigt ;ö men i alla fall, matilda sov ju hos mig igår till idag, vi gjorde inte speciellt mycket faktiskt , .. & idag var jag sjukt trött, fast vi gick inte och la oss sent alls igår , jag somnade typ vid 00.00 fast jag vaknade 08.00 av någon anledning ;o har aldrig vaknat så tidigt på en helg förut när man kunnat sova hur länge som helst ! =O men i alla fall har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt, puss '


( bild från igår kväll )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0