rubrik ?

jahapp, imorgon blir det määärsta , kulkul ! :D men ska tvätta bort sminket och så snart ,sen ska jag lägga mig i sängen, smsa & lyssna på musik som vanligt antar jag :D 

juste har glömt bort vad jag har gjort hela dagen ;ö  HAHA ! 

men iallafall, jag pappa & min brorsa åkte till barkaby, kollade på nytt köksbord& stolar, sen så kollade vi lite i affärer sen drog vi till ikea och åt och så, mums ! efter det drog vi till kista och kolla snabba cash, tyckte inte den var
så bra, man fattade inte så mycket .. sen drog vi hem , och ah .. 

fick med mig hem en ny väska eftersom min skånela väska är sönder .. :)



ny header av ; www.sandract.blogg.se hon gör grymma designer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0