kärleken mellan dig och mig kommer aldrig få ett slut!

- jag älskar dig av hela mitt hjärta ! du är mitt hjärta, det är du som får mig att leva, det är du som gör min dag , tro det eller ej, men du är mitt allt och du kommer alltid att ha den platsen i mitt hjärta .. om du försvinner vet jag inte vad jag skulle göra, jag skulle inte kunna leva, jag skulle inte klara av det, för en person som dig skulle nog ingen vilja mista ! du är speciell, så jävla dyrbar, det är du som får mig att le oavsett, det är med dig jag är som lyckligast ! du gör mitt liv förihelvette ! utan dig aldrig mig .. du och jag oavsett vad! du är hela min värld ! orden " jag älskar dig " kommer jag aldrig att tröttna på, för att jag har sagt det ordet till dig många gånger och tro mig det kommer bli fler gånger ! allt vi delat är obeskrivligt, när jag inte hör din röst blir jag tom, när jag var ledsen så torka du mina tårar, du är speciell, mitt allt och bästavän ! jag ska leva för dig tills jag slutar andas! jag kommer aldrig släppa taget om dig, för det var du som fick mig att inse vad äkta vänskap är för något ! du fick mig att kunna gå genom eld och vatten, du fick mig att göra saker jag aldrig skulle våga själv .. men du och jag klarar ju allt tillsammans ! ;D första gången jag såg dig, visste jag att du var speciell, helt unik.. och hade man rätt eller hade man ? ;ö men jag ska avsluta denna text nu, för du är väärd mer än bara text ! men jag vill bara säga att jag älskar dig mest utav allt Jennie viktoria alison sundkvist !


det är det här jag kallar lycka .. !


Kommentarer
Postat av: emmas jennie

me love you emma , föralltid !

2010-02-18 @ 22:23:08
URL: http://passabollen.blogg.se/
Postat av: Madde

definitivt sommaren. vad har du gjort ikväll?

2010-02-18 @ 22:39:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad fint skrivit :)

2010-02-18 @ 23:13:21
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj fan ;O



de är nt bra at älska nån så där mycket, seriöst. du vinte ens vad ordet äsla betyder`? -.-'

2010-02-19 @ 17:08:44
Postat av: emma

seiöst kan du sluta kommentera anonymt , så jävla fegt, och vad fan vet du om det? stick !

2010-02-19 @ 19:21:06
URL: http://handballislove.blogg.se/
Postat av: jennie

jag vet tyvärr inte heller vad "äsla" betyder sorry

2010-02-19 @ 19:25:29
URL: http://passabollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0