I ♥ FOOD !

haha , skoja men det är faktiskt gott när man är hungrig! ;D just nu lyssnar på den här låten ;


den är faktiskt bra, :) fast orignalet är faktiskt bättre (; ..!
jag har så otroligt tråkigt ! ingen social heller :O men skitsamma !
mamma kommer väl snart och ska hämta tulpanerna som hon ska lämna ut imorgon eftersom jag
har andra planer och hade helt glömt bort att jag skulle göra det,
så min gulliga mamma sa att hon kunde göra det även om det inte är hennes vecka (a)
men imorgon kommer det nog inte bli så jättemycket uppdatering för att imorgon ska jag sova
hos matilda, men tro mig det kommer bli mycket bilder,
för det blir det alltid när man är med henne !
men ska ta och skaffa mig ett liv nu !
haha! ha det bra puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0