HUNGRIG !

ja ni ser rubriken är as hungrig, och pappa ska börja med maten nu !? och det tar ca , 1 timme och laga den maten vi ska äta ikväll :o jag tror jag dör! men mer om idag .. gick upp vid 9, åt och klädde på mig sen drog jag och pappa till hans jobb och sköt lite och träna på att knorra, det gick inte så jättebra, men man får ta ett steg i taget ;ö sen efter det så badade vi lite sen åkte vi till solna centrum, fick med mig en ny hårtork,hårnålar & toffsat BEHÖVLIGT! sen så drog vi och kollade på min brorsa när han spelade mot lidingö, gick inge vidare :O men ska gå ut och kolla på 5 ; an nu, har sett den förut och har för mig att den är bra ;)


skäms inte för att gråta, det förstör inte din mänslighet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0