FRÅGESTUNDEN !

Postat av: anonym
går du på någon sport?
svar; ja, handboll :) 


Postat av: Hanna
Hur gammal är du?
Hur länge har du gått i handboll?
Vad heter din bästa kompis?
svar; jag är 13 ska fylla 14 alltså 96;a, jag har spelat handboll sen jag var 4 alltså ca 10 år, min allra bästakompis heter jennie ,sen har jag ju många bra kompisar också ;) 


Postat av: Emma Hanson
Vilka bloggar läser du ?:)
svar : jag läser sarah tjulanders, madeleine's, matilda's, dessies, paow, elin & sen några till ;) 

Postat av: Sophie o ......
du är fattig va?

svar; jag är inte dirket rik och jag är defenitivt inte fattig .. 

Postat av: a
Hur gammal är du?
Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Vad vill dui jobba med sen?
Vilken är den bäst å sämasta bloggen?
hehehe

svar; 13 ska fylla 14, inget jag tänkt riktigt på faktiskt, jag vill bli naprapat och handbollsspelare ;)
den sämsta vet jag faktiskt inte ;)

Postat av: lisa
hur länge är ditt längsta förhållande & vad hette killen ?

svar; det var runt 3 år faktiskt, och killen hette hampus ;) 

Postat av:
Vilka bloggar läser du ?

svar; kolla längre upp ! 

Postat av:
Är du oskuld?

svar; yes, det är jag ! 


Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg
Har du bloggat länge?

svar; nja, jag har inte haft den här bloggen direkt länge, men sen har jag haft ca 4 bloggar innan ;) så kanske i 2 år ;) 

Postat av: Sofie
min fråga :D
Kan du hjälpa mig fixa in en bild i min header ? :)

svar; yes det kan jag, bara att adda mig på msn ;) [email protected]  ;) 

Postat av:
är du oskuld?

svar; svar finns längre upp ;)





                                                            så hoppas ni blev nöjda med svaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0