:/ <3

saknaden tar över helt, jag tänker tillbaka på allt vi hade, och kollar vad vi har nu, jag börjar fan gråta, allt bara försvann? det är helt sjuukt, 9 år och allt bara försvann? det är inte okej, jag vill verkligen inte förlora dig .. igen ! jag vill fan inte göra det misstaget igen, jag gör exakt ALLT för att du ska komma tillbaka, man hade alltid lika roligt med dig, ingenting kunde stoppa oss förutom oss själva .. jag saknar dig så otroligt mycket, jag saknar fan ingen person mer än vad jag saknar dig ! tänk allt vi gått igenom ? alla tårar, alla minnen, exakt ALLT ! ssc 08&09 , höstlovet 08 & 09 sommrarna exakt allt !  jag litade på dig så jävla mycket, och jag gör det fortfarande, du betyder fortfarande OTROLIGT mycket för mig! en bästavän alltid en bästavän, vi sa föralltid,vi sa hand i hand livet ut och jag ska göra allt för att det& dig ..
kommer du ihåg korven, vi garvade fan i  en kvart och ingen fatta vad vi garvade åt? , ska vi kyssas nu eller ?
du fattar inte hur mycket jag saknar att skratta med dig, att prata med dig ..
JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA & DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA !


det här var lycka ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde Jennie var din bästavän. Om du gör allt för att få henne tillbaka . Lämna Jennie Sundqvist då !

Då kanske hon kommer tilbaka . Det är värt ett försök

2010-02-14 @ 21:44:13
Postat av: nathalie

:'( <3

2010-02-14 @ 22:09:19
URL: http://nathalienorrmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klarade du inte av att svara på den ?!

2010-02-14 @ 23:03:54
Postat av: emma

amen hallå? vafan tänker du med? Jennie är fan ALLT för mig !

2010-02-15 @ 20:38:32
URL: http://handballislove.blogg.se/
Postat av: jennie

host hallå jag stavas med k -.-

och emma kan inte lämna mig för på något sätt råkade jag vara hennes svans ..(:

2010-02-17 @ 08:25:34
URL: http://passabollen.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha jennie ! I WILL NEVER LEAVE YOU ! <333333333

2010-02-17 @ 15:45:47
URL: http://handballislove.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med anna lallo? :D

2010-02-18 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0