-

haha, har tråkigt så hittade jag den här på jennie& matilda's blogg !



som du älskar av hela ditt hjärta : familjen
som du skulle offra livet för : MIN BROR !
som du vet alltid älskar dig : Mamma&Pappa
som är väldigt lik dig på utsidan : Fanny Blanck
som är väldigt lik dig på insidan : Jennie
som ofta är väldigt irriterande  : Björn ;ö
som är den smartaste tjejen du känner : Emelie i think :O
som är den smartaste killen du känner : om någon , hannes kanske !
som är den sötaste personen du känner : Natalie
som alltid är social med dig på msn : jadu ..
som är den snällaste du känner : f-94 :)
som alltid får dig på bra humör : jennie&natalie
som får dig att le när allt är tungt : antar jennie och matilda
som får dig att skratta mycket : jennie
som inte har några gränser : markus
som är mest omtänksam : Matilda
som slåss mycket : Marcus,markus & joakim
som är rätt barnslig : jag,jennie & natta?
som skriker mycket : klass 7D1 ;Ö
som är en bitch : Issa
som är cool : jag? :ö HAHAH !
som är dina gamla bästa vänner : Frida & Anna 
som har finaste leendet : Nicki
som kysser bra : fan vet jag ;ö
som skrämmer dig : min bror ibland
som alltid delar med sig : patrice
som du har tappat kontakten med : typ linda och dom ..:/
som du har bråkat med : Sofie :O
som du alltid kommer ogilla : THOMAS !
som är den osmartaste du vet : Joakim
som är gangster : som tror är nog Björne ! ;ö
som är töntig : jadu, det finns många..
som är den knasigaste du känner : jag ?
som är skyldig dig pengar : ingen i think ..
som är bra på att dissa : ALEXANDER !!!
som är bra på att dansa : Anna,Matilda & Madde
som är ett gammalt ragg : fabian ..
som alltid är underbar : min telefon
som du pratade med på msn : jennie
som du pratade med i tele : mamma
som du smsade med : min bror
som ofta är trög : markus
som du kan prata med om allt : jennie & min brorsa ;$
som har bra musiksmak : Louise Wallmo
som är din barndomsvän : Anna
som du saknar mycket : Nathalie
som du har många minnen med : Nathalie
som betyder väldigt mycket : Frida & Anna .
som alltid ställer upp för dig : Jennie & Matilda .
som du litar på till 100 : Jennie !!
som du aldrig litar på till 100 : jessica
som du skulle vilja slå : just nu, min brorsa ;ö hahah !
som du inte träffat på länge : Nathalie
som du tror saknar dig : Nathalie
som du ska träffa idag : min mamma ;ö
som är det bästa du har : familj, handboll&vänner ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0