TRÅKIGT !

har sjukt tråkigt ! men aja man kan inte ha roligt hela tiden .. men i alla fall, jag skrev ett inlägg i fredags efter skolan med det publicerades inte (?) men aja, i fredags var jag med frida, vi gjorde inte så jättemycket, typ gick ut & var med pontus lite sen drog vi in & åt sen drog jag, frida, pontus & henrik upp till fritidsg. var där till 11 typ sen satt ajg typ bara vid datan, sen i går, så hade vi match mot gustavsberg, vann med 8 bollar ( 25-17 ) =) sen direkt efter det så skjussade mamma mig till frida& vi spelade typ kort & lite så sen så idag så gick jag upp TIDIGT för att jag skulle kolla på fridas & deras match i råbergshallen, dom vann med 2 bollar tror jag ! :) men nu tror jag att jag ska ta & redigera lite bilder, har ändå ingenting annat för mej, ska typ baka bullar med pappsen kl 4 eller något tror jag att det var ! :) hörs senare cutiiiepiiie´s


jag älskar dej oavsett vad jennie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0