hos patrice ..

sitter hos patrice och gör inte speciellt mycket :) idag följde jag med och kollade på min brorsas match som jag nämnde tidagare, dom vann med 10 bollar .. sen efter matchen drog jag pappa & jepser och kollade lite i affärer för att jesper skulle köpa en tjocktröja & mössa! fast han köpte 2 tjocktröjor och en mössa och jag som egentligen inte skulle köpa något, jag fick med mig hem en tjocktröja och en mössa ! men sen när vi hade kommit hem från kista så drog jag till patrice och då ville hon åka och shoppa så då följde jag med henne till kista där jag nyss hade varit, haha ! men aja, sen så när vi kom hem så har vi inte gjort så mycket! några bilder från idag kommer !


deras data är seg så det blev bara en bild , flera kommer imorgon! och på bilden ser ni min nya tröja (à)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0