hann inte igår

hann inte skriva igår efter matchen kom hem ganska sent, men vi vann med 2 bollar igår, inte direkt den bästa matchen, fast vi hade bara tre avbytare & så hade vi inte våra "riktiga" coach´er, men vi vann ellerhur ! men idag har det bara varit skola, kom hem för ca en halvtimme sen, sitter och lyssnar på musik på playahead & smsar med pontus (a) hahah ! hahhah, & vi kom fram till att jag var blondare än han för att jag inte fattade vad jag skrev till han men att han förstod haha ! ah , lite komplicerat men whatever ! ska till vikinga idag & kolla på herrmatch´, ovanligt att jag är i vikinga va? , uhm, nej ! är där varje måndag,tisdag, nästan varje onsdag även fast jag inte har träning & varje torsdag, ibland på fredagar & ibland på helgdagarna :Ö ahah! jag typ bor i den där hallen, men handboll är mitt liv så ! aja, ska inte skriva så mycket mer skit nu, HAHA !
hörs senare
cutiepiiieeee´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0