måndag !

& det har varit en helt vanlig måndag .. 

har glömt att berätta lite om helgen så här kommer det ;)

fredag: Kollade handboll & skola, det var typ det ända jag gjorde;ö 

lördag: Åkte till Vikingahallen, sen åkte jag till Jennie och sov där.. 
vi kollade på film, ringde Viktor exakt 00.00 för han fyllde år. 

söndag: Vaknade, åt , spelade två matcher .. och så hände det massa saker.
det var inte direkt våran turdag direkt det började med att vi fick spela i B hallen, 
sen så märkte vi att det är några som har typ kommit in i våran bollkorg och 
skurit sönder nästan alla bollar, sen så skulle vi värma upp så krånglade våran sterio?
& sen så sa vi såhär  innan sista matchen, "jag känner på mig att någon kommer göra illa sig"
och tror ni inte någon gör det ? 

fast det var ju bra att vi vann alla matcher iaf :) 

JUSTE JENNIE ÅKER TILL SPANIEN IMORGON ! JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖR ! 
KOMMER SAKNA HENNE SUUUUUPER MYCKET ! 



ni får en suuperduper gammal bild på mig&linnea !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0